Reklamačný poriadok

obsahuje 98 % vzduchu

znižuje CO2 v ovzduší

100 % recyklovateľný

zdravotne nezávadný

jednoduchá manipulácia

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb, ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v prevádzke a na mieste, kde bol tovar zakúpený: názov a adresa prevádzky: Slovizol s.r.o., ul. Jelenecká 3, 949 01 Nitra

3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). DRUHY REKLAMÁCIÍ A ICH VYBAVENIE:
a) ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby. Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti ihneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí nápravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu. Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, skladovaním alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako je určené.
b) REKLAMÁCIA OMYLU V MNOŽSTVE, DRUHU, AKOSTI, CENY, A POD. Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.

5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne alebo telefonicky oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.